کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317878 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گلکسی اس 7 و اس 7 اج امکان اشتراک گذاری وای فای را دارند

ویژگی جدیدی که به تازگی مشخص شده تنها در گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج سامسونگ وجود دارد، امکان به اشتراک گذاری وای‌فای با یک دستگاه موبایل دیگر است.

گلکسی اس 7 و اس 7 اج از امکان اشتراک گذاری وای فای برخوردارند

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ در حالی که دیگر دستگاه‌های هوشمند تنها قادرند اینترنت دیتای موبایل خود را به اشتراک بگذارند، پرچم‌داران جدید سامسونگ علاوه بر امکان اشتراک دیتای موبایل، ویژگی به نام Wi-Fi tethering دارند و می‌توانند سیگنال وای‌فای خود را با یک گوشی، لپ‌تاپ، کامپیوتر شخصی یا یک تبلت به اشتراک بگذارد.

samsung

این ویژگی تنها در گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج وجود دارد، مگر اینکه سامسونگ با ارسال یک بسته نرم‌افزاری، این ویژگی را به دیگر دستگاه‌های خود بیاورد. اما اگر می‌خواهید دیتای موبایل خود را با دستگاه دیگری به اشتراک بگذارید، به مسیر  Settings > Mobile hotspot and tethering > MORE بروید و اشتراک گذاری وای‌فای را غیرفعال کنید.

samsung

ویژگی اشتراک گذاری وای‌فای بیشتر زمانی به کار می‌آید که شما به یک سیگنال وای‌فای وصل باشید اما بخواهید آن را با یک دستگاه موبایل دیگر به اشتراک بگذارید، در این حال رمز عبور وای‌فای که به آن متصل هستید را به یاد نمی‌آورید. به این ترتیب می‌توانید اینترنت وای‌فای خود را با یک دستگاه دیگر به اشتراک بگذارید. 

samsung-sharing

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30897 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/12/22 تعداد مشاهده: 1732
سافت گذر